De laatste voorbereidingen, laat ze maar komen - Reisverslag uit Valea lui Mihai, Roemenië van Grietje Mooiweer - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen, laat ze maar komen - Reisverslag uit Valea lui Mihai, Roemenië van Grietje Mooiweer - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen, laat ze maar komen

Door: Grietje Mooiweer

Blijf op de hoogte en volg Grietje

16 November 2013 | Roemenië, Valea lui Mihai

Hallo allemaal,

Nu bezig met de laatste voorbereidingen, vanmiddag om 13.50 uur landden de Roemenen in Eindhoven. 8 in plaats van 7 personen.

Altijd verrassingen, ook dat is weer opgelost, door een slaapplek in de huiskamer van mij. niet ideaal , maar meer ruimte is er niet.

op de Website van de Zorggroep Noord West Veluwe staat al een bericht.
www.znwv.nl. dat de Roemenen op werkbezoek komen.

Ik vind het heel bijzonder dat mijn werkgever zoveel moeite doet om deze mensen een goed programma aan te bieden. heel fijn. Ik hoop dat ze veel kunnen leren en dat gaan toepassen hun eigen land, want je werk anders organiseren hoeft geen extra geld te kosten.

Ik hoop jullie op de hoogte te houden van het werkbezoek deze week.

Groetjes van Grietje

  • 16 November 2013 - 17:43

    Siebn:

    Ha Grietje,

    Je bent er maar druk mee! Ook heel l euk nu iets van Nederland te kunnen laten zien.
    Een goede tijd samen!

    Groeten van je nicht uit 't Harde

  • 16 November 2013 - 19:20

    Meta:

    Hoi Grietje,

    Veel plezier met het bezoek, en suc6 ermee!

    Groetjes, Meta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Grietje

Doordat ik een aantal jaren( van 1999 tot 2008) bestuurslid ben geweest van Elburg bouwt Grenzeloos, ga ik nu voor de 10e keer op reis naar Roemenië, nu om daar eens wat langer achter elkaar te zijn en de gezondheidszorg in het land te leren kennen.

Actief sinds 14 Mei 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 28055

Voorgaande reizen:

16 Mei 2017 - 23 Mei 2017

Mei 2017 een Week Roemenië

05 Mei 2016 - 10 Mei 2016

Korte reis naar Vale Lui Mihai.

16 November 2013 - 23 November 2013

Werkbezoek Roemenen aan Nederland

21 Mei 2013 - 11 Juni 2013

Mijn 10e reis

Landen bezocht: